همه چیز درباره استفاده از دیزاین اروپایی در طراحی باغ تالار

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. همه چیز درباره استفاده از دیزاین اروپایی در طراحی باغ تالار

همه چیز درباره استفاده از دیزاین اروپایی در طراحی باغ تالار

یکی از مدرن ترین و به روزترین سبک‌ ها برای طراحی باغ و تالارهای عروسی، دیزاین اروپایی است. این سبک کاملا مطابق با فرهنگ و سبک زندگی مردم قاره اروپا می باشد که امروزه نه تنها در اروپا بلکه در سایر قاره ها و کشورهای دنیا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین کاربردهای این سبک استفاده از آن در طراحی و دیزاین باغ و تالار پذیرایی است. در زمان دیزاین باغ و تالارهای پذیرایی به سبک اروپایی ابتدا باید به سبک کلاسیک و یا مدرن آن توجه کرد. زیرا چنین دیزاینی شامل سبک های ذکر شده می باشد که در موارد متعددی با هم متفاوت هستند.

دیزاین اروپایی چه کلاسیک و چه مدرن از زیبایی های خاصی برخوردار است. بنابراین می توان با تلفیق این دو سبک در طراحی تالار های پذیرایی جلوه بسیار جالبی در فضا ایجاد کرد. امروزه بسیاری از مالکان و مدیران باغ ها و تالارهای مخصوص برگزاری جشن و عروسی به دنبال اجرای چنین دیزاینی در این مکان ها هستند. زیرا اغلب مراجعه کنندگان آن ها خواهان برگزاری جشن و مراسمات خود در یک فضا با سبک اروپایی هستند. در صورتی که خواهان برپایی مراسمات و جشن های خود در یک فضا با طراحی اروپایی هستید می توانید به سراغ باغ تالار شیدایی با مدیریت آقای شیدایی بروید.

نکات مهم در دیزاین تالار و باغ تالار به سبک اروپایی

معمولا دیزاین اروپایی و در کل طراحی سبک اروپایی الهام گرفته از طبیعت است. در نتیجه اساس تمامی این سبک ها بر سادگی و عملکرد بنا شده اند. اولین نکته مهم در رابطه با دیزاین تالار های پذیرایی به سبک اروپایی انتخاب مبلمان است. مبلمان باید تا حد ممکن ساده و شیک و با حداقل تزئینات باشد. همچنین رنگ آن را از میان رنگ های روشن و خنثی انتخاب کرد.

نکته کلیدی دیگر در خصوص دیزاین این مکان ها به سبک اروپایی رعایت هارمونی رنگ‌ها و طرح‌ ها و ایجاد هماهنگی میان آن ها است. رعایت این نکته مهم باعث ایجاد زیبایی خیره کننده ای در میان وسایل و تجهیزات مورد استفاده در محیط می شود. از دیگر نکات مهم در خصوص این نوع دیزاین پلان طبقه باز است.

رعایت پلان طبقه باز در دیزاین اروپایی سبب ایجاد حس وسعت در فضا می باشد. همچنین این امر باعث ایجاد ارتباط صمیمی و دوستانه میان افراد حاضر در مراسم و جشن ایجاد می شود. در حقیقت استفاده از این نوع دیزاین سبب می شود تا با وجود استفاده از وسایلی ساده، از بهترین نوع چیدمان بهرمند شد و فضایی ساده اما بی نهایت صمیمی و گرم ایجاد کرد.

ویژگی های دیزاین اروپایی در دکوراسیون داخلی تالارها و باغ تالارها

دیزاین اروپایی سبکی ایده ال برای طراحی فضاهایی با متراژ متوسط و پایین است. همچنین جهت فضاسازی‌های مناسب و چیدمان وسایل در تالارهای دارای متراژ پایین می‌توان از این سبک‌ و دیزاین نهایت استفاده را برد. برای اجرای چنین دیزاینی در فضای داخلی تالارها و سالن های پذیرایی باید از رنگ‌هایی با طیف روشن، جهت انتخاب وسایل استفاده کرد. زیرا این کار به دلباز شدن و بزرگ به نظر آمدن فضا کمک می کند.

تاثیر رنگ و نور در دکوراسیون تالارهای دارای سبک اروپایی

یکی از اصول بسیار مهم و تاثیر گذار در اجرای دیزاین اروپایی برای محیط هایی همچون تالار و سالن های پذیرایی، رنگ آمیزی و نورپردازی است. ترکیب نور و رنگ در دکوراسیون سبک های اروپایی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا سبب ایجاد جلوه‌ ای کم نظیر و خاص در محیط می شود. نورپردازی صحیح و ترکیب درست رنگ‌ها، در تمام سبک‌ های دکوراسیون اروپایی بکار برده می شوند.

جهت انتخاب رنگ فضا به سبک اروپایی باید ابتدا به ایجاد یک طیف رنگی روی آورد. به همین منظور می توان از رنگ های مشکی، ابی، سفید، کرمی و خاکستری برای انتخاب وسایل و همچنین رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کرد. همچنین برای انتخاب رنگ زمینه یا همان رنگ اصلی باید از رنگ های روشن مانند صورتی ملایم، سفید یا آبی روشن در کنار رنگ های گرم استفاده نمود. این امر باعث ایجاد تضاد در فضا شده و موجب خلق زیبایی خیره کننده ای خواهد شد.

تزیین دیوار تالارها و سالن های پذیرایی به سبک اروپایی

در طراحی و دیزاین دیوار چنین مکان هایی باید تا حد زیادی به جزئیات توجه شود. بنابراین در صورت تمایل به اجرای چنین دیزاینی در تالارها باید هنرهای دیواری و تزئینات روی دیوار را مد نظر قرار داد. در این نوع دیزاین بهتر است از انواع تابلو با سایز های مختلف و قاب های بزرگ و طلاکاری شده بر روی دیوارها استفاده کرد. همچنین در صورت استفاده از آینه قاب آن را بسیار بزرگ انتخاب نمود. حتی گاهی لازم است از تصاویر هنری و حتی مجسمه های دیواری بزرگ نیز برای تزئین دیوارهای داخلی تالار استفاده کرد. طراحان زبردست و باتجربه برای اجرای این نوع سبک از آثار هنر انتزاعی برای تزیین دیوارها استفاده می کنند.

نکته مهم درباره دیزاین اروپایی

در دیزاین اروپایی از متریال چوب بسیار استفاده می شود. به همین دلیل بهتر است دسته های مبلمان، قاب تابلوها و وسایل دکوری مورد استفاده در فضای تالار از چوب ساخته شده باشند.

نورپردازی باغ تالار و سالن های پذیرایی به سبک اروپایی

در اجرای دیزاین اروپایی مکان هایی مانند تالار و باغ تالار باید از لوسترهای بزرگ و مجلل و نورپردازی های نقطه ای استفاده کرد. در نتیجه این کار باعث همخوانی در تقارن چیدمان در دیزاین مزبور می شود. در صورتی که خواهان دیزاینی به سبک اروپایی سنتی در فضای داخلی تالار هستید بهتر است از فانوس هایی به سبک توسکانی و یا لوسترهای فرفورژه استفاده نمایید.          در این نوع دیزاین استفاده از نور زیاد چندان متداول نیست. از این رو می توان از نورپردازی های دیواری استفاده کرد. خرید آباژورهای ایستاده و استفاده از ان ها در گوشه و کنار تالار تکمیل کننده فضای مورد نظر شما خواهند بود.

نوع پرده در دیزاین تالارهای پذیرایی به سبک اروپایی

در انتخاب دیزاین اروپایی برای تزئین فضای تالارها و سالن های برگزاری جشن و عروسی باید به نوع پرده و انتخاب آن توجه ویژه می شود. معمولا در دیزاین های اروپایی از پرده های بلند و تزئین شده با منگوله استفاده می شود. علاوه بر آن بهتر است رنگ پرده ها را از طیف طلایی انتخاب کرده و آنها را با رنگ کفپوش ها و سایر تزئینات درون سالن هماهنگ نمود.

جمع بندی

باغ تالار شیدایی با مدیریت آقای شیدایی با برخورداری از فضایی زیبا و مدرن و با امکانات عالی بهترین مکان جهت برگزاری مهمانی ها، جلسات و جشن های شما است. مدیریت تالار اماده دیزاین تالار متناسب با خواست و سلیقه مشتریان می باشد.