رزرو باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با رقابتی‌ترین قیمت+ارائۀ لوکس‌ترین خدمات

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. رزرو باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با رقابتی‌ترین قیمت+ارائۀ لوکس‌ترین خدمات

رزرو باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با رقابتی‌ترین قیمت+ارائۀ لوکس‌ترین خدمات

باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما است که با مجلل‌ترین خدمات و لوکس‌ترین فضا به استقبال میزبانی از عروس‌ خانم‌ها و آقا دامادها و مهمان‌های گرانقدرشان می‌رود. مدیریت و کادر مجرب باغ تالار شیدائی از جان و دل می‌دانند که ازدواج اعلام نهایی عشق شما است. جشن عروسی اگرچه بهترین جشن زندگی شما عزیزان می‌باشد اما فقط یک مهمانی بزرگ نیست. در حقیقت مراسم عروسی‌ شما برای ما شیدائی‌ها جشن عشق و فداکاری شما و یادآوری عشق‌تان به دیگران است. از این رو چراغ باغ تالار شیدائی برای میزبانی از شما بزرگواران و مهمان‌های گرامی‌تان همیشه روشن است.

کجا سراغ دکوراسیون رمانتیک و اروپایی بروید

اگر به دنبال دکوراسیون رمانتیک هستید، باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با دکوراسیون و دیزاین کاملا مدرن و اروپایی است. در این باغ تالار مجلل و لوکس دنیای فاخرِ سبک و هنر مدرن الهام‌بخش طراحان هنردوست و هنرمند شیدائی است. آنها مطابق با متدهای روز و با بهره‌مندی از تجارب و دانش‌ خود اقدام به طراحی دکوراسیون تالار می‌کنند. همچنین همه چیز را با ظرافت‌های هنری مدرن و لوکس می‌آرایند.

عکس و فیلم به جاودانه شدن مراسم عروسی‌تان کمک می‌کنند. از این رو در انتخاب دکوراسیون و دکورهای بی‌نظیر در مراسم جشن عروسی خود وسواس به خرج دهید تا با هر بار نگاه کردن به فیلم‌ها و عکس‌ها این فکر به ذهنتان خطور نکند که ای کاش دکور مدرن‌تری را انتخاب می‌کردیم. باغ تالار شیدائی فضایی با زیبایی بی‌انتها با دکوری جاودانه و همیشه شیک سعی می‌کند تا رویای عروسی مجلل و تشریفاتی شما عزیزان را به یک واقعیت شیرین تبدیل نماید.

ورودی منحصربه‌فرد باغ تالار شید‌ائی

ورودی باغ تالار شیدائی اولین فضایی است که مهمانان هنگام ورود می‌بینند. از همان لحظۀ ورود به این باغ تالار مجلل نشانه‌های معماری مدرن و مینیمالیسم در دکوراسیون به چشم می‌خورند. مجموعه‌ای از گل‌های سفید ارکیده، رز، ادریسی آبشاری و بوته‌های سبز رنگ در آرایش مدرن این تالار چشم همۀ بینندگان را به شگفت می‌آورد.

فضای داخلی باغ تالار شیدائی

باغ تالار شیدائی بهترین جشن‌ها برای مراسم شما را در فضایی شیک با سقف‌های بلند، ظریف و مدرن و همچنین استیج رقص با نورپردازی‌های ال‌ای‌دی برگزار می‌کند. فضای داخلی باغ تالار شیدائی با دیوارکوب‌های مدرن با تلفیقی از برنز و کریستال، میزها و صندلی‌های تاج‌دار با رومیزی‌های ساتن و رنگ‌روشن، سکوی رقص با نورپردازی مدرن، گلدان‌های مجلل با گل‌های خوش‌رنگ فصل، پرده‌های مخمل و ساتن، جایگاه شمع‌آرائی و گل‌آرایی‌شده برای عروس و داماد و میزهای سرو میوه و شیرین آراسته شده است.

منوی کامل غذاها و نوشیدنی‌های باغ تالار شیدائی

همه ما به خوبی می‌دانیم که بخش بزرگی از آنچه مردم در مراسم‌های تشریفاتی عروسی دوست دارند منوی غذا است. از همان ابتدای آغاز مراسم عروسی شما در باغ تالار شیدائی پذیرایی از مهمان‌هاتان با انواع میوه‌ها و شیرینی‌های تازه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ، فینگرفودهای خوشمزه و دسرهای رنگارنگ و متنوع علاوه بر پرانرژی نگه داشتن آنها در استیج رقص مهم‌ترین نشانۀ ارزش‌گذاری و احترام به مهمان‌ها می‌باشد. از این رو منوی غذا و نوشیدنی باغ تالار شیدائی کامل است که متناسب با بودجه و نیازهاتان می‌توانید منوی انتخابی داشته باشید.

پارکینگ وسیع باغ تالار شیدائی

باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما می‌باشد و با بهترین خدمات به‌روز مشتاقانه از شما عزیزان و مهمان‌هاتان میزبانی و پذیرایی می‌کند. مهم‌ترین مولفۀ بی‌نظیر در این باغ تالار مجهز وجود پارکینگ وسیع برای مهمانان و پارکینگ اختصاصی برای ماشین عروس و داماد است. دیگر نیازی نیست تا مهمانان شما در جستجوی یک پارکینگ در اطراف محله بچرخند. همۀ ماشین‌های مهمانان در فضای وسیع پارکینگ باغ تالار شیدائی اسکان داده می‌شوند.  

تجهیزات نورپردازی و ابزار صوتی حرفه‌ای را از ما بخواهید

با تجهیزات نورپردازی و ابزار صوتی حرفه‌ای  حال و هوای عاشقانۀ مراسم عروسی شور و هیجان فراموش‌نشدنی به خود خواهد

گرفت. در این مجموعه ما سعی کرده‌ایم تا بهترین زیرساخت‌های یک عروسی مدرن و مجلل را برای شما بزرگواران مهیا نماییم.

نگاهی کوتاه بر سایر ایده‌های خلاقانۀ باغ تالار شیدائی

·      فضای دلباز و رویایی باغ توام با تالار سرپوشیدۀ لوکس و مجلل با قیمت کاملا رقابتی و در عین حال خدمات تشریفاتی و باشکوه

·       ارائۀ خدمات پذیرایی از عروس و داماد و مهمان‌هاشان با بهترین ظروف، باکیفیت‌ترین مواد غذایی همچنین با میوه‌ها فصل و شیرینی‌های درجه یک  

·       پذیرایی با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در لیوان‌های کریستال و پایه‌دار

·       دکوراسیونی با دیزاین خاص اروپایی و متد مدرن همراه با سبک مینیمال

·       مجهز به مدیریت باتجربه و کادر خدماتی مجرب، خوش‌برخورد و کاملا حرفه‌ای

·       مجهز به تیم عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای برای ثبت لحظات زیبا و خاطره‌انگیز از روز جشن زندگی عاشقانه‌تان

·       مجهز به گروه موسیقی زنده و محبوب با آهنگ‌های انتخابی

·       استفاده از آتش‌بازی

·       انواع سفره عقدهای متنوع با دیزاین‌های به‌روز و مطابق با تم عروسی شما

·       گل‌آرائی سفره عقد، میز شام، جایگاه باشکوه عروس و داماد، تاج صندلی‌ها و ظروف پذیرایی اختصاصی عروس و داماد

·       شمع‌آرائی میزهای شام، سفره عقد، ورودی و جایگاه رویایی عروس و داماد

ما شیدائی‌ها را بهتر بشناسید

وقتی نوبت به جشن عشق می رسد، تیم متخصص باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما اولین قدم را برمی‌دارد. ما شیدائی‌ها همۀ سعی‌مان این است که با تمام توان و احترامی که برای بزرگداشت روز عشق‌تان داریم مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین مراسم را با رقابتی‌ترین قیمت برپا کنیم. باغ تالار شیدائی با مدیریت جناب آقای آیدین شیدایی با سابقه‌ای درخشان در برپائی مراسم‌های عروسی کامل و ایده‌آل سعی می‌کند تا عروسی رویایی شما را با ارائۀ جامع‌ترین خدمات روز و در عین حال مقرون‌به‌صرفه به واقعیت تبدیل کند.

برای رزرو مجموعۀ بزرگ و مجلل باغ تالار شیدائی چکار کنم

مطمئنا برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما ما شیدائی‌ها هستیم. برای رزرو باغ تالار شیدائی حتما چند هفته قبل از مراسم‌تان اقدام نمایید. رزرو زودتر از روز مراسم تضمین برگزاری جشن عروسی‌تان در این باغ تالار بی‌نظیر با بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت است.

در پایان به یاد داشته باشید که شما عروس خانم‌ها و آقا دامادهای عزیز و خوشبخت می‌توانید مطابق با ایده‌ها و پیشنهادهای بکرتان تم عروسی خود را در این تالار انتخاب کنید. هر چیزی متناسب با سلیقۀ شما بزرگواران قابل تغییر است. ما شیدائی‌ها صرفا میزبان شما هستیم که خواسته‌هاتان را در روز جشن‌تان برآورده خواهیم کرد. برای آشنایی با برخی از شگفت‌آورترین خدمات ما سری به وب‌سایت ما https://sheydaeiwedding.com/ بزنید.