سایت شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با قیمت‌های رقابتی

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. سایت شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با قیمت‌های رقابتی

سایت شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما با قیمت‌های رقابتی

باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما عزیزان است که با ارائۀ خدمات ویژه و مدرن پذیرای شما بزرگواران می‌باشد. باغ تالار شیدائی با ارائۀ لیست کاملی از منوهای متنوع، انواع چیدمان و طراحی‌های به‌روز شرقی، اروپائی و مدرن، چیدمان مبلمان به سبک ایتالیائی‌ها و انگلیسی‌ها، فضای مجزای باغ و تالار، پارکینگ VIP، مدیریت با برنامه و دقیق، کادر پذیرایی و خدمات آموزش‌دیده با مدارک بین‌المللی در حوزۀ مهمان‌داری برترین برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما در عقد و عروسی است.

تشریفات خوش‌آمدگویی باشکوه ما را به یاد داشته باشید

باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما از همان ابتدای جشن با خلاقانه‌ترین ایده‌ها آغازگر عقد و عروسی‌تان خواهد بود. تشریفات خوشامدگویی در باغ تالار شیدائی با برنامه‌ریزی‌های دقیق و شیوه‌های باشکوه صورت می‌گیرد. مراسم خوش‌آمدگویی در این مجموعۀ مجلل و لوکس به دو شیوه منحصربه‌فرد انجام می‌شود. اولین تشریفات خوش‌آمدگویی مربوط به ورود مهمانان شما عزیزان است. مهمانان عزیز شما با ورود از مسیر آذین‌شده با ریسه‌های نورانی در رنگ‌هایی مطابق با تم عروسی و مملوء از گل‌های زیبا و باطراوت در گلدان‌های بزرگ و آبکاری‌شدۀ طلایی و همچنین خیرمقدم از سوی مدیریت و کادر مرتب و آراسته میزبانی می‌شوند.

تشریفات خوش‌آمدگویی دیگر مربوط به عروس خانم‌ها و آقا دامادها است. این تشریفات باشکوه‌تر و اختصاصی‌تر صورت می‌گیرد. پخش آهنگ اختصاصی برای ورود عروس خانم‌ها و آقا دامادها، گل‌پرانی با گل‌های سفید و یاسی، مشعل‌های پرنور و درخشان، مسیر گل‌آرائی و شمع‌آرائی شده همراه با نورپردازی‌های رویایی با سبک مدرن و اروپائی بخشی از تشریفات باشکوه خوش‌آمدگویی در باغ تالار شیدائی هستند.

برگزاری مراسم‌های اختصاصی در فضای بیرونی و داخلی زیبا

شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما است که در حقیقت در دو مجموعه از شما میزبانی می‌کند. این سایت بهترین مجموعه برای برگزاری مراسم‌ها در فضای بیرونی و داخلی همراه با خدمات خاص و با تم اروپائی است. باغ تالار شیدائی از دو مجموعه مجزا برخوردار می‌باشد. یکی از مجموعه‌ها در فضای آزاد و در باغی بزرگ و مملوء از گل‌های طبیعی سال، بوته‌های شمشاد و درختان بلند قامت بید مجنون و انواع درختان همیشه سبز است. در فضای باغ شاهد آلاچیق‌های زیبا با دکوراسیون‌های روستیک و اروپائی هستیم. فضای باغ بهترین سایت برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در فصول گرم و بهاری است.

مجموعۀ دیگر فضای داخلی یعنی همان تالار شیدائی است. فضای داخلی باغ تالار شیدائی ظرفیت بزرگی دارد که برای جا دادن مهمانان شما در فصول سرد عالی می‌باشد. در این مجموعه با تجهیزات گرمایشی توانسته‌ایم تعادل دمای هوا را رعایت کنیم. از همان زمان ورود به داخل تالار شیدائی می‌توانید رنگ و بوی تم اروپائی را از در و دیوار آن مشاهده کنید. نوع چیدمان میزها و صندلی‌های اعیانی به سبک اروپائی، لوسترهای کریستالی و آبکاری‌شده، پرده‌ها و پنل‌های کارشده در رنگ‌های رویال، ظروف پایه‌دار و چینی‌های دور طلایی، جایگاه رویایی عروس و داماد با گل‌آرائی هنرمندانه و با ظرافت‌های مدرنیته همگی با هم مجموعه‌ای را فراهم کرده‌اند که کاخ‌های سلطنتی ایتالیائی و انگلیسی را تداعی می‌کنند.

انتخاب تم عروسی اختصاصی

باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما می‌باشد. دکوراسیون این باغ تالار در کل با هر تم و پس‌زمینه‌ای قابل تغییر است. تم کلاسیک، مدرن، اروپائی، مدیترانه‌ای، شرقی، روستیک و هر تمی را که مدنظر دارید از ما شیدائی‌ها بخواهید. طراحان و دیزاینرهای باغ تالار شیدائی با دانش و مهارت بی‌نظیرشان از اصول و قواعد تمام سبک‌ها آگاهی کامل دارند. آنها به صورت مستمر دانش خود را در این زمینه به روزرسانی می‌کنند. در نتیجه تمام تم‌های اختصاصی باغ تالار شیدائی مطابق با مد روز هستند.

تدارکاتی که در باغ تالار شیدائی برای‌تان مهیا کرده‌ایم

باغ تالار شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما است. این سایت تدارکاتی را مهیا کرده است که می‌تواند تمام نیازهای یک عروسی مجلل را برآورده کند. ما شیدائی‌ها از مدیریت خوش‌قلب گرفته تا کادر زحمت‌کشِ پذیرایی همگی سعی کرده‌ایم تا خاطرۀ شب بزرگ آغاز زندگی مشترک و عاشقانه‌تان را به زیباترین و خاص‌ترین رویای زندگی شما تبدیل کنیم.

برخی از مهم‌ترین خدمات ما در مجموعۀ باغ تالار شیدائی عبارتند از:

·       سرو انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، سنتی، دریایی، فینگرفودها، دسرهای ایرانی و فرنگی، انواع سالادهای فصل ایرانی و خارجی، اسنک‌ها و غیره.

·       برخورداری از فضای لوکس و تشریفاتی سلف سرویس مجزا برای مهمانان عزیز شما.

·       اختصاص فضای زیبایی از باغ برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز.

·       گل‌آرائی مدرن و اروپائی، شمع‌آرائی لوکس و باشکوه، میزآرائی هنرمندانه.

·       تنوع بسیار بالا در چیدمان انواع سفره عقدهای بی‌نظیر.

·       آتلیۀ اختصاصی برای عکسبرداری و فیلمبرداری در فضای باغ و داخل تالار در جایگاه‌های مختلف.

·       دکوراسیون‌ بدیع و بکر با بهره‌مندی از جدیدترین اصول و استانداردهای معماری.

·       موسیقی زندۀ کلاسیک و پیانو.

·       نورپردازی با ابزارهای حرفه‌ای و به شیوه‌های خاص و مخفی.

·       استیج زیبا و مخصوص برای رقص.

·       مجهز به کادر و پرسنل دوره دیده در حوزۀ مهمانداری

·       جایگاه مخصوص برای ورود ماشین عروس

رزرو باغ تالار شیدائی

در باغ تالار شیدائی برگزاری مجالس باشکوه با هزینه‌های مقرون به صرفه انجام می‌شود. برای ما شیدائی‌ها به جا ماندن خاطرۀ خوب و دلنشین برای شما عزیزان اهمیت خاصی دارد. مطمئن باشید که ما در این مجموعۀ بزرگ و مجلل تمام سعی خود را می‌کنیم تا در شب مراسم‌تان احساس عالی داشته باشید. باغ تالار شیدائی با چیدمان خاص فضا و رنگ‌بندی و دیزاین منحصربه‌فرد سایت سعی کرده است تا پاسخگوی تمام سلیقه‌های شما عزیزان باشد. برای رزرو باغ تالار شیدائی حتما چند هفته پیش از مراسم خود اقدام بفرمایید. بدون رزرو ما شرمنده شما خواهیم شد و شما نیز تمام این خدمات خاص و بکر را از دست خواهید داد. از این رو برای رزرو فضای زیبای باغ تالار شیدائی با مدیریت این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت باغ تالار شیدائی

سایت شیدائی برگزارکنندۀ بهترین جشن‌ها برای مراسم شما است. این مجموعۀ حرفه‌ای سعی می‌کند تا با قیمت‌های مقرون به‌صرفه اقدام به برپائی مراسم شما عزیزان کند. قیمت منو و آپشن‌های دیگر باغ تالار شیدائی با توجه به بودجۀ شما متغیر می‌باشد. برای رزرو سایت شیدائی با مدیریت این مجموعه جناب آقای آیدین شیدائی هماهنگ شوید. همچنین می‌توانید برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

برای هماهنگی با ما می‌توانید به وب‌سایت باغ تالار شیدائی https://sheydaeiwedding.com/ مراجعه نمایید. در پایان دوباره به این نکته اشاره می‌کنیم که شما عزیزان بدون رزرو قادر به برگزاری مراسم‌تان در این مجموعه نخواهید بود. همین الان با ما تماس بگیرید تا بهترین مراسم سال را برای‌تان برگزار کنیم.