نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی با اصول هنر مینیمال

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی با اصول هنر مینیمال

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی با اصول هنر مینیمال

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی موجب شده است تا امروزه عروس خانم‌ها و آقا دامادها برای رزرو این مجموعۀ لوکس بر همدیگر پیشی بگیرند. طرح‌های مدرن و مینیمال با تم اروپائی باغ تالار شیدائی عمده انتخاب‌های عروس‌ها و دامادهای جوان را تشکیل می‌دهند. دکوراسیون‌های کلاسیک تا حدودی در مقابل تم اروپائی باغ تالار شیدائی مغلوب شده‌اند. برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی را با تمام اطمینان به تشریفات باغ تالار شیدائی بسپارید. در این مجموعه همۀ اصول و استانداردهای هنر اروپائی با وسواس زیادی پیاده می‌شوند.

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی

دکوراسیون عروسی یکی از مهمترین مواردی است که تصاویر و فیلم‌های روز عروسی شما را شگفت‌انگیز می کند. در سال 1402 زوج ها دیگر نمی‌خواهند دکوراسیون صحنه عروسی‌شان شلوغ و پر از رنگ‌های بی ربط به هم باشد. آنها به دنبال طراحی‌ها و دکوراسیون‌های بکر و مدرن هستند که بتوانند ذائقه شخصی‌شان را نیز منعکس کنند. باغ تالار شیدائی با در نظر گرفتن تمام عناصر مدرنیته و آشنایی کامل با تم‌های خاص و ظریف اروپائی توانسته است فضای زیبا این مجموعه را به بهشتی رویارویی برای برگزاری مراسم شما عزیزان تبدیل کند.

آلاچیق‌های زیبا و تزئین شده با ریسه‌های طلایی، سفید صدفی و نقره‌ای، مخده‌های تک رنگ و یا تلفیقی از دو رنگ مکمل و یا متضاد، رومیزهای شاین‌دار اما ساده و بدون نقوش پیچیده و دیوار کوب‌های ملکه و یا لوسترهای شیک و مینیمال با کریستال‌ها و گل‌های چینی صدفی همگی برخی از مواردی هستند که به ایجاد تم اروپائی در باغ تالار شیدائی با حال و هوای تالارها و سالن‌های ایتالیائی و انگلیسی کمک می‌کنند.

ایده های اصیل باغ تالار شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی این است که علاوه بر بهره‌مندی از ایده‌های طراحی دیزاینرهای تحصیلکرده و حرفه‌ای با خواسته و میل مراجعه‌کنندگانش اقدام به ارائۀ مدرن‌ترین و لوکس‌ترین فضا می‌کند.

پیشنهاد اول و برند باغ تالار شید‌ائی

اگر به دنبال برگزاری یک مراسم عروسی شیک هستید، ترکیب رنگ آبی ملیح و طلایی را در نظر بگیرید. این دو رنگ در تضاد شیک و زیبایی نسبت به همدیگر قرار دارند.

تم عروسی رویال آبی و طلایی می‌توان شما و روح زیباپسند شما را به سوی دنیایی از تجملات خارق‌العاده در جهان مدرن باغ تالار شیدائی سوق دهد. رنگ آبی ملیح منعکس کننده فروغ سلطنتی همراه با تضاد جسورانه و ظاهری خیره‌کننده با رنگ طلایی مدرن است. این دکوراسیون بکر و خلاقانه زیبایی خاصی را به تم اروپائی عروسی شما خواهد افزود.

خدمات باغ تالار شید‌ائی به سبک اروپائی

 مدیریت باغ تالار شیدائی با تمام ارکان مجموعه به جنگ با کلاسیک بودن می‌رود. مدیریت حتی به نوع پذیرائی به سبک سنتی نیز حمله کرده است. برخی از مهم‌ترین خدمات باغ تالار شیدائی به سبک اروپائی عبارتند از:

·       چیدمان میزها و صندلی‌ها با پایه‌ها و دسته‌های ظریف به صورت 4 نفره و یا 8 نفره که هر کدام از این دو حالت نشان از سبک نشستن ایتالیائی‌ها و انگلیسی‌ها دارند.

·       استفاده از رومیزهای حریر و توری بسیار ظریف که مزین شده به گلدان‌های بلند همراه با گل‌های تک رنگ و یا تلفیقی خلوت از دو یا سه رنگ ملیح و کمرنگ هستند.

·       طرح خاص و شیک برای سپری کردن تایم کوتاه در لابی تالار

·       ارائه ضیافت ناهار و یا شام مفصل همراه با دسرهای بین‌المللی و انواع نوشیدنی‌های رنگارنگ در لیوان‌های گیلاس پایه‌دار و بلند

·       شمع‌دان‌هایی با پایه‌های بلند و شمع‌های خطی در رنگ‌های روشن

دکوراسیون فضای داخلی باغ تالار شیدائی

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی در فضای داخل باغ تالار نیز هویدا است.

در تزئین و طراحی فضای داخل تالار مدیریت باغ تالار شیدائی از لوسترهای بزرگ همراه بلورهای کریستال شفاف و ظریف استفاده کرده است. سرویس‌های ظروف طلایی بر روی رومیزی‌های بژ جلوه‌گری خاصی می کنند. در پس‌زمینه قاب‌های طلایی باریک و آبکاری‌شده دکوراسیون مجلل و سلطنتی را به فضا می‌دهند.

گل‌آرائی باغ تالار شیدائی با تم اروپائی

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی حتی در انتخاب نوع گل و نحوۀ گل‌آرائی نیز کاملا دیده می‌شود.

گل‌هایی به رنگ‌های سفید و لیمویی در راهروهای ورودی بسیار جذاب هستند. همچنین در روی میزهای مختلف مجموعه‌ای از گل‌های لیلیوم را می‌بینید. این گلدان‌های زیبا با گل‌های شاداب در پس‌زمینه‌ای از دیوارهای آینه‌کاری شده همه را به شگفت وا می‌دارند.

سایر خدمات خاص و تکمیلی  در ایجاد تم اروپائی

از دیگر هنرمندی‌های هنرمندان و طراحان مجموعۀ لاکچری باغ تالار شیدائی در ایجاد تم اروپائی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       انتخاب نوع میز و صندلی برای داخل تالار و فضای بیرونی متناسب با الگوهای مدرن و اروپائی سال انجام می‌شود.

·       استفاده از ست‌های شمع‌دان و انواع گلدان‌های طلایی و بلند برای میزآرائی مهمانان

·       نورپردازی کاملا ملیح بدون ترکیب زنندۀ رنگ‌های خیلی گرم (در حقیقت مدیریت باغ تالار شیدائی در نورپردازی فضای مجموعه از بهترین ال‌ای‌دی‌ها، چراغ‌های هالوژن و همچنین نورپردازان حرفه‌ای استفاده می‌کند).

·       مجهز به کارکنان حرفه‌ای و آموزش‌دیده با لباس‌های فرم بسیار مرتب با رنگ‌های متناسب با فضای کلی تالار.

·       استفاده از فانوس‌های پر از گل و فانوس‌های ال‌ای‌دی دار در مسیر ورود به فضای باغ تالار شیدائی.

·       آباژورهای ایستاده و بلند در سبک‌ها و طرح‌های ظریف و مینیمال در گوشه‌های تالار.

همه این زیبایی‌ها با سلیقۀ شما عروس‌ خانم‌ها و آقا دامادها قابل تغییر می‌باشند.

برای رزرو باغ تالار شیدائی با مدیریت در تماس باشید

نقش تشریفات شیدائی در برپائی مراسم عقد و عروسی با تم اروپائی برای مدیریت اهمیت بسزایی دارد.

 مدیریت باغ تالار شیدائی جناب آقای آیدین شیدائی آمادۀ برپائی جشن مجلل عقد و عروسی‌ شما عزیزان در این مجموعه است. ما شیدائی‌ها در این مجموعۀ حرفه‌ای و بی‌نظیر مطابق با سلیقۀ خاص و زیباپسند شما بهترین و برترین تم اروپائی سال را پیاده می‌کنیم.

برای رزرو باغ تالار شیدائی حتما چند هفته پیش از موعد عقدتان با مدیریت در تماس باشید. برای هماهنگی با ما می‌توانید به وب‌سایت باغ تالار شیدائی https://sheydaeiwedding.com/ مراجعه نمایید. این نکته را به خاطر بسپارید که شما عزیزان بدون رزرو قادر به برگزاری مراسم‌تان در این مجموعه نخواهید بود.