برپائی عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی در لوکس‌ترین مراسم‌ها

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. برپائی عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی در لوکس‌ترین مراسم‌ها

برپائی عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی در لوکس‌ترین مراسم‌ها

عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه در باغ تالار شیدائی را نباید در برپائی لوکس‌ترین مراسم عقد و عروسی سال دست کم گرفت. برگزاری عقدکنان لاکچری با تشریفاتی‌ترین جزئیات در باغ تالار شیدائی مستقیما زیر نظر مدیریت مجموعه به همراه تیم متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود. مدیریت زمان و بودجه، مدیریت کادر خدمات، طراحان و دیزاینرها، مدیریت بخش آشپزخانه و سرو به موقع غذا و نظارت بر اصول استاندارد چیدمان و دکوراسیون تنها بخشی از وظایف مدیر برنامه باغ تالار شیدائی در برپائی مراسم‌های مهم و مجلل شما هستند. در این محتوا می‌خواهیم با شما عروس‌خانم‌ها و آقادامادهای خوش‌ذوق دربارۀ برگزاری عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه در باغ تالار شیدائی حرف بزنیم. با ما شیدائی‌ها همراه باشید تا پیش از برگزاری مراسم‌تان انتخاب بکرتری داشته باشید.

در برپائی عقدکنان لاکچری مدیریت بودجه را جدی بگیرید

برپائی عقدکنان لاکچری و همین طور مراسم عروسی مجلل الزاما به معنای پول خرج کردن زیاد نیست. لاکچری بودن یک مراسم در حقیقت هماهنگی تمام جزئیات جشن با اصول مدرن و به روز همچنین تلفیق درست اجزاء می باشد. یکی از مهم‌ترین نقش‌های مدیر برنامه باغ تالار شیدائی ایجاد هماهنگی بین بودجۀ شما و عناصر مختلف عروسی مانند محل برگزاری مراسم، نوع پذیرائی، نوع گل‌آرائی و غیره است. البته خاطرنشان می‌‌کنیم که بودجه کم به معنای کیفیت پایین نیست. در باغ تالار شیدائی تمام خدمات از کوچکترین امور گرفته تا بزرگترین موارد با بالاترین کیفیت و بودجۀ مقرون‌به‌‍صرفه ارائه می‌شوند. در حقیقت مهم‌ترین شعار ما ارائۀ بالاترین کیفیت با هزینۀ کاملا معقول و مناسب می‌باشد.

اهمیت زمان در ارائه سرویس‌های به موقع

برگزاری عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه در سرویس‌‌دهی‌های به‌موقع باغ تالار شیدائی موجب است تا هر کدام از خدمات طبق برنامه‌های تعیین‌شده پیش بروند. لحظۀ بازگشائی باغ تالار شیدائی برای ورود مهمانان، آغاز مراسم پذیرایی با ظروف مملوء از میوه‌های درشت و باطراوت، سینی‌های طلایی و نقره‌ای سرشار از انواع شیرینی‌های تازه، سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد، پذیرائی با سوفله‌خوری‌هایی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی و سینی فینگرفودها و دسرها همچنین زمان آغاز آتش‌بازی، پخش موسیقی زنده و ضبط‌شده همگی در زمان دقیق خود انجام می‌شوند. در باغ تالار شیدائی اگر وقت شما برایتان طلا است برای شیدائی‌ها سرمایه‌ای جهت افزایش شهرت و اعتبار می‌باشد.

مأموریت مهم مدیر برنامه باغ تالار شیدائی

مدیریت دلسوز و دقیق باغ تالار شیدائی تمام سعی خود را می‌کند تا همه ارکان جشن نمود واقعی یک مراسم لاکچری باشند. همچنین مدیریت باغ تالار شیدائی می‌کوشد تا تمام خدمات بدون هیچگونه تاخیر و به موقع انجام شوند. در مدیریت باغ تالار شیدائی بی‌نظمی، شلختگی و بیهود تلف کردن وقت معنایی ندارد. در حقیقت همۀ پرسنل با این صفات بیگانه هستند. بیایید با همدیگر اندکی با برگزاری عقدکنان و نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی آشنا شویم:

·       هماهنگ کردن زمان با دیزاینرها و هنرمندان برای آراستن به‌موقع سفره عقدهای بی‌نظیر و مطابق با تم عروسی هر کدام از عروس‌ها و دامادها

·       هماهنگی امور آشپزخانه برای درست کردن انواع غذاها و دسرها مطابق با خواستۀ مراجعه‌کنندگان

·       هماهنگی طراحان دکوراسیون برای چیدمان گل‌ها، شمع‌آرائی و میزآرائی در باغ تالار شیدائی

·       هماهنگی جهت ورود عروس خانم‌ها و آقا داماد به محوطۀ باغ و ثبت خاطراتشان توسط عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای باغ تالار شیدائی

·       هماهنگی برای آغاز آتش‌بازی‌ها با تلالوهایی از ستاره‌های درخشان و رنگارنگ در آسمان پرستارۀ باغ

·       آموزش خدمات‌رسانی مدرن و به‌روز به کادر مجرب تالار

·       هماهنگی برای ورود کیک چند طبقۀ عقدکنان همراه با پخش موسیقی ویژه برای زمان برش کیک عقد

این موارد تنها بخشی از برگزاری عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی می‌باشند.

مزایای انتخاب مدیر برنامه در برگزاری جشن عقدکنان لاکچری در باغ‌تالار شیدائی

برگزاری لاکچری‌ترین عقد و عروسی مسلما نیازمند فرد و یا مجموعه‌ای از افراد است که در این زمینه دانش و تخصص کافی داشته باشند. مهمترین مزایای برگزاری عقد لاکچری و نقش مدیر برنامه در باغ تالار شیدائی را می‌توان به شرح زیر عنوان نمود:

·       دیگر نگران شارژ شدن منظم ظروف میوه و شیرینی مهمانان‌تان نباشید و با خیال راحت از مراسم خود لذت ببرید. مدیر برنامه برگزاری عقدکنان لاکچری در باغ تالار شیدائی نظارت مستمری بر فعالیت کادر پذیرایی دارد.

·       نگران از مد افتادن طراحی و دیزاین مراسم عقد و عروسی خود نباشید. در حقیقت نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی در این حوزه نیز بسیار پررنگ است. مدیر برنامه باغ تالار شیدائی با تخصص و دانشی که دارد سعی می‌کند تا به همراه مجموعه‌ای از هنرمندان و طراحان خلاق دکوراسیون‌های همیشه بکر و مجلل را مطابق با میل و خواستۀ شما ارائه ‌دهد.

مدیریت باغ تالار شیدائی را چگونه بشناسیم

برگزاری مجلل‌ترین عقدکنان لاکچری و نقش مدیر برنامه باغ تالار شیدائی این مجموعه را به برندی در حوزۀ برگزاری مراسم‌های لوکس تبدیل کرده‌است. با نیم نگاهی به تمام ابعاد باغ تالار شیدائی از گل‌آرائی طاق ورودی تالار، نحوۀ چیدمان میزها و صندلی‌ها و انتخاب ظروف سرو گرفته تا میزبانی حرفه‌ای از مهمانان و مدیریت و هماهنگی تمام امور می‌توان نقش مهم و بسزای مدیریت را به وضوح دید و حتی لمس کرد.

خدمات خاص و منحصر‌به‌فرد مدیریت باغ‌تالار شیدائی

برخی از مهم‌ترین خدمات خاص و بی‌نظیر مدیریت باغ تالار شیدائی عبارتند از:

·       پارکینگ اختصاصی برای ماشین عروس و مهمانان در باغ تالار شیدائی

·       روکش‌های اعیانی و زیبا برای میزها و همچنین رومیزی‌های کارشده و مجلل برای میزهای سرو

·       برخورداری از اتاق عقد اختصاصی و باشکوه

·       ارائۀ اتاق پرو برای خانم ها

·       ارائۀ سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برای تمام فصول سال

·       سرویس بهداشتی بزرگ همراه با امکانات دیگر

·       خدمات سبزه آرائی، گل‌آرائی، شمع‌آرائی و گیاهان تزئینی

·       لوسترهای بزرگ و مجلل برای زیبایی‌بخشی به مجالس شما

برای رزرو باغ تالار شیدائی با مدیریت در تماس باشید

 با توجه به بخشی از خدمات ارائه‌شده در این محتوا نمی‌توان به‌راحتی قید برپائی مجلل‌ترین مراسم عقد و عروسی را در این باغ تالار زد. مدیریت باغ تالار شیدائی جناب آقای آیدین شیدائی با تمام توان و آرزوی خوشبختی برای شما عزیزان آمادۀ برپائی جشن مجلل عقد و عروسی‌تان است. ما شیدائی‌ها در این مجموعۀ حرفه‌ای و بی‌نظیر قدم مهمانان‌تان را بر چشم می‌نهیم و رویایی‌ترین مراسم را برای آغاز سفر زندگی مشترک‌تان برپا می‌کنیم.

برای رزرو باغ تالار شیدائی حتما چند هفته پیش از موعد عقدتان با مدیریت در تماس باشید. برای هماهنگی با ما می‌توانید به وب‌سایت باغ تالار شیدائی https://sheydaeiwedding.com/ مراجعه نمایید. این نکته را به خاطر بسپارید که شما عزیزان بدون رزرو قادر به برگزاری مراسم‌تان در این مجموعه نخواهید بود.