معرفی کامل باغ تالار شیدایی

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. معرفی کامل باغ تالار شیدایی

معرفی کامل باغ تالار شیدایی

باغ تالار شیدایی با مدیریت جناب آقای شیدایی دارای شعبه های متعددی در سراسر تهران است. باغ تالار مزبور بهترین مکان برای برگزاری انواع مراسمات و جشن های خانوادگی، دوستانه و رسمی و همچنین سمینار، همایش، عقد و مراسم تولد می باشد.

مدیریت باغ تالار شیدایی سعی دارد تا با افتتاح تالارها و باغ تالارهای متعدد سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار دهد. در حال حاضر نیز باغ تالار مزبور هر نوع مراسم را بر اساس سلیقه و خواسته مشتری دیزاین کرده و از انواع تزئینات و گل های طبیعی برای طراحی دکور استفاده می کند. علاوه بر آن با نورپردازی خیره کننده در کنار دیزاین سفره عقد و سرو کاملا متفاوت شام، فضایی شیک و رمانتیک جهت برگزاری مراسم عقد و عروسی ایجاد نموده است.

باغ تالارهای شیدایی کدامند؟

باغ تالار شیدایی شامل تعداد زیادی تالار و باغ بسیار لوکس و شیک می باشد که معروفترین آن ها عبارتند از:

عمارت هانا

عمارت همای

باغ سفید

عمارت زمرد

باغ فرمانیه

باغ در داخل تهران در محله زعفرانیه

تشریفات و خدمات باغ تالار شیدایی

مجموعه تشریفات و خدمات ارائه شده در باغ تالار شیدایی شامل تجهیز و خدمات‌دهی به انواع مراسمات از جمله جشن تولد، عقد، نامزدی، عروسی، دورهمی های دوستانه و همایش ها و سمینارها می باشند. تشریفات شیدایی از شیک‌ ترین، بروزترین و باکیفیت‌ ترین امکانات روز دنیا جهت برگزاری مراسمات و پذیرایی از مهمان ها استفاده می کند.

گفتنی است که تشریفات این باغ تالار توسط یک تیم حرفه ای و با تجربه در زمینه مهمان داری و دیزاین ارائه می شوند. در نتیجه با حضور در باغ تالار یاد شده می توان لحظاتی خاطره انگیز برای خود، دوستان و مهمانان مهیا کرد.

لازم به ذکر است که تشریفات باغ تالار شیدایی با الگو برداری از متدهای روز دنیا و بالاترین سطح طراحی، خدمات مختلفی از جملهVIP-VVIP-TVIP-CIP را به مشتریان ارائه می دهد. از دیگر نکات قابل ذکر در خصوص تشریفات این تالار، پخت و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، میکس های دریایی، کباب ها، انواع سالاد و دسرهای لذیذ ایرانی و خارجی می باشد.

ویژگی های بارز باغ تالار شیدایی

از جمله مهم ترین ویژگی های باغ تالار شیدایی مدیریت آن توسط فردی با تجربه است که در زمینه تشریفات و اجرای دکوراسیون و دیزاین از ایده های ناب و بی نظیر استفاده می کند.

·       از دیگر مشخصه های بارز این باغ تالار استفاده از افراد آموزش دیده و متخصص در امر تشریفات می باشد.

·       سفره عقد بسیار زیبا و رویایی دیگر ویژگی قابل ذکر این باغ تالار است که هر بیننده ای را مجذوب خود کرده و بدون شک مورد توجه هر عروس خانم مشکل پسندی خواهد بود.

·       گل آرایی شگفت انگیز در بخش های مختلف، نورپردازی های متناسب با نوع مراسم شمع آرایی و پذیرایی از مهمانان ویژه توسط چندین فرد مجرب از دیگر ویژگی های باغ و تالار شیدایی بشمار می آیند.

·       دکوراسیون مدرن و زیبا که توسط دکوراتور مجموعه طراحی می‌شود از دیگر ویژگی های ممتاز باغ تالار شیدایی است. در نتیجه با تشریفات شیدایی می توان مراسمی رویایی و خاطره انگیز را تجربه کرد.

اهمیت باغ و تالار شیدایی و وجه تمایز آن نسبت به سایر باغ تالارهای پذیرایی

باغ تالار شیدایی به دلیل برخورداری از فضایی سرسبز و شاداب یکی از اولویت های افراد برای برگزاری مراسمات و جشن ها است. این مکان مناسب ترین محل برای برگزاری جشن ازدواج در فصل بهار و تابستان است. زیرا این باغ تالار از جذاب ترین لوکیشن ها برخوردار بوده و می توان فیلم و عکس های عروسی را به بهترین شکل ممکن در آن ثبت و ضبط کرد. علاوه بر ان باغ و تالار شیدایی علاوه بر محوطه باز و طبیعی دارای بخش سرپوشیده نیز می باشد. هر چند تالار مزبور سرپوشیده می باشد اما با انواع گل ها و گیاهان طبیعی تزیین شده است. در نتیجه به محض ورود با محیطی هیجان انگیز و باصفا روبرو خواهید شد.

در باغ تالار شیدایی علاوه بر مهیا شدن فضای باغ، قسمت تالار جهت حضور و استفاده مهمانانی که به هر دلیلی مایل به حضور در محوطه باز نیستند آماده خواهد شد. همچنین هم تالار سرپوشیده و هم باغ با انواع امکانات و تجهیزات مدرن آماده سازی شده، به نحوی که در حد عالی جوابگوی نیاز مهمانان باشد.

مزایای انتخاب باغ و تالار شیدایی برای برگزاری مراسمات و جشن ها

انتخاب باغ تالار شیدایی برای برگزاری انواع جشن ها و مراسمات رسمی و دوستانه و خانوادگی دارای مزایای بسیاری است که مهم ترین آنها عبارتند از:

استفاده از یک محیط رویایی با قیمت مناسب

پذیرایی از مهمانان خود با مدرن ترین و لوکس ترین تجهیزات و امکانات

برگزاری مراسمات در محیطی کاملا امن

پذیرایی از مهمانان خود با بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و خارجی

ثبت خاطراتی به یاد ماندنی از شیرین ترین لحظات زندگی خود در یک محیط زیبا و شیک

امکان دیزاین باغ تالار مطابق با خواست و سلیقه مشتری

امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی تالار برای مهمانان

بهره مندی از آشپزخانه اختصاصی

استفاده از مهماندارانی حرفه ای و خوش برخورد

برخورداری از تیم فیلمبرداری حرفه ای

برخورداری از گروه موسیقی و دیجی

استفاده از خدمات آتش بازی

موقعیت جغرافیایی باغ تالار شیدایی

باغ تالار شیدایی در یک موقعیت جغرافیایی مناسب واقع شده است. همچنین این مکان با برخورداری از یک لوکیشن عالی رفت و آمد برای مهمانان را آسان نموده است. به این معنی که مهمانان در هر نقطه از تهران که باشند به راحتی می توانند خود را به این مکان برسانند.

ویژگی های نورپردازی در تالار و باغ شیدایی

نورپردازی مناسب از جمله مهمترین گزینه ها در انتخاب باغ تالار است که باغ تالار شیدایی از آن برخوردار است. نورپردازی بی نظیر این مکان باعث ایجاد حس شادی و نشاط در مهمانان می شود. از طرفی حس امنیت را در آنان القا می نماید. نورپردازی باغ و تالار شیدایی به صورتی حرفه ای انجام می شود. همچنین برای اجرای آن از ریسه های رنگی بر روی درختان و گیاهان، فضای باغ تالار‌ استفاده شده است. اجرای چنین ایده جالبی باعث ایجاد زیبایی خاصی در فضا می شود که این زیبایی در شب به اوج خود خواهد رسید.

علاوه بر آن نورپردازی باغ تالار شیدایی در پیست رقص بسیار منحصر به فرد است. زیبایی و خاص بودن نورپردازی این بخش از تالار باعث نوعی جداسازی محیط شده است. در نتیجه ناخودآگاه توجه سایر مهمان ها به به پیست رقص و افرادی که در حال رقص هستند جلب می شود.

جمع بندی

باغ تالار شیدایی با مدیریت آقای شیدایی از زیباترین طراحی و دکوراسیون برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از افراد این محل را برای برگزاری جشن ها و مراسمات خود انتخاب می کنند. در صورتی که مایل به رزرو این باغ تالار هستید می توانید به وب سایت رسمی و یا صفحه اینستاگرام آن مراجعه کنید.