از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی؛ پذیرایی، شام و گل آرایی

  1. صفحه اصلی
  2. بلاگ
  3. از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی؛ پذیرایی، شام و گل آرایی

از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی؛ پذیرایی، شام و گل آرایی

بله برون یکی از مراسم های مهم برای عروس و داماد است که بیشتر در خانواده های سنتی برگزار می شود. این مراسم با از میان رفتن رسم و رسومات قدیمی، به شکل تازه و نوینی برگزار می شود و دیگر نیازی نیست که بزرگترها به خانه عروس بروند و در آن ها مهمانی برگزار شود. بلکه می توان در باغ تالارهای حرفه ای اقدام به برگزاری بله برون به صورت رسمی تر و حتی با هزینه کمتر نیز کرد. از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی برگزار می شود. از شروع مراسم تا پایان آن را می توانید به این باغ تالار بسپارید و از امکاناتی که در این مجموعه به شما ارائه می شود، استفاده کنید. اگر با مراسم بله برون و رسم و رسومات آن آشنایی ندارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر با این مراسم آشنا شوید.

مراسم بله برون چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی صحبت کنیم، باید در مورد این مراسم توضیح بیشتری بدهیم. مراسم بله برون، در واقع مراسمی است که به رسمی مردم قدیم ایران برای گرفتن بله از عروس برگزار می شود. در این مراسم موضوعات مهمی از قبیل میزان شیربها و مهریه عروس خانم ها مشخص می شود. حتی در برخی از مواقع زمان عقد نیز در این مراسم مشخص می شود.

برای برگزاری مراسم بله برون، داماد وظیفه دارد که یک سری هدایا را به عروس خانم هدیه کند. حالا این هدایا می توانند شامل طلا و لباس باشند، یا هر چیزی که عروس خانم می پسندد. معمولا در این مراسم حلقه ازدواج نیز به عروس خانم ها داده می شود. مراسم بله برون جزء مراسمات آخر و پس از خواستگاری است. این مراسم با حضور بزرگ ترها مانند مادر و پدرها، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و ... برگزار می شود.

از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی

اگرچه از قدیم رسم است که مراسم بله برون در خانه عروس خانم برگزار شود؛ ولی اگر کمبود جا دارید و نمی توانید در خانه این مراسم را بگیرید، نگران نباشید. از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی به صورت اصولی برگزار می شود. بنابراین، دیگر نیازی نیست که نگران بهم ریختگی داخل خانه و یا جور نبودن وسایل مناسب برای پذیرایی باشید. از طرفی برگزاری یک مراسم در باغ تالار، می تواند آبروی شما را نیز حفظ کند.

از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی بر اساس سلیقه عروس و داماد برگزار می شود. می توانید از خدماتی که در ادامه در مورد آن ها توضیح می دهیم، برای برگزاری مراسم خودتان استفاده کنید. فقط کافیست که بودجه خود را مشخص کرده و بر اساس سلیقه و نظر شخصی خودتان پیش بروید.

1.      تزئین و گل آرایی هدیه های بله برون به عروس خانم ها

خرید هدایای نفیس برای عروس خانم با شما و تزئین و گل آرایی آن ها با ما! تیم متخصص گل آرایی در باغ تالار شیدایی به شما کمک می کنند تا هدایای بی نظیر و عالی را به عروس خانم تقدیم کنید.

2.     گل آرایی بله برون در باغ تالار شیدائی

گل آرایی بله برون در باغ تالار شیدائی برای جایگاه عروس و داماد، میز مهمانان و ... قابل انجام است. بهتر است که به دلیل کم جمعیت بودن مراسم خودتان، هزینه زیادی برای گل آرایی نکنید. هر سوالی در مورد گل آرایی در تالار داشتید، می توانید با کارشناسان ما همراه باشید.

3.    کیک بله برون برای برگزاری مراسم

کیک بله برون در مراسم برگزار شده در باغ تالار شیدائی به بهترین شکل جلوی عروس و داماد قرار می گیرد تا به رسم شروع زندگی خودشان، آن را ببرند. این کیک با گل های خاصی تزئین می شود و می تواند زیبایی فوق العاده ای به عکس های شما در این مراسم بدهد.

4.     شام بله برون در باغ تالار شیدائی

شام بله برون در باغ تالار شیدایی به بهترین شکل سرو می شود. می توانید از غذاهای خوش طعم به همراه دسر و سالاد سفارش دهید و از مهمانان خودتان پذیرایی کنید. البته برگزاری مراسم بله برون به همراه شام ضروری نیست؛ ولی اگر دوست داشته باشید، می توانید از خدمات تالار استفاده کنید. به غیر از شام مهمانان شما با شربت، شیرینی و میوه های رنگارنگ نیز در این باغ تالار پذیرایی می شوند.

هزینه برگزاری مراسم بله برون در باغ تالار شیدائی

هزینه برگزاری از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی وابسته به عوامل متنوعی است که مهم ترین آن ها، خدماتی است که برای این کار دریافت می کنید. اگر بخواهید مهمانان خود را به شام دعوت کنید، مسلما باید هزینه زیادی را برای تهیه شام بپردازید. حال هر چقدر شام شما مفصل تر انتخاب شود، هزینه نیز بیشتر خواهد شد.

هزینه برگزاری مراسم بله برون در باغ تالار شیدائی بستگی به تعداد مهمان های شما نیز دارد. معمولا این مراسم با حضور بزرگ ترهای دو خانواده برگزار می شود و تعداد زیادی در آن حضور ندارند. به همین خاطر می توان هزینه برگزاری این مراسم را تا حد زیادی کاهش داد و یک مراسم جمع و جور و آبرومندانه در باغ تالار برگزار کرد.

برگزاری مراسم بله برون در باغ تالار شیدائی

باغ تالار شیدائی، یکی از باغ تالارهای حرفه ای برای برگزاری مراسم های مختلف است. از صفر تا صد بله برون در باغ تالار شیدائی برگزار می شود. این یعنی اینکه شما می توانید این روز پراسترس را آرام تر سپری کنید. شاید برای برگزاری این مراسم در باغ تالار نیاز به پرداخت یک هزینه مشخصی داشته باشید؛ اما این هزینه لزوما خیلی بیشتر از زمانی نیست که این مراسم را به صورت مفصل در خانه برگزار کنید. در ضمن برگزاری مراسم بله برون در خانه مشکلاتی از قبیل بهم ریختگی وسایل خانه، عدم وجود ظروف مناسب برای پذیرایی و ... را نیز به همراه دارد.

برگزاری مراسم بله برون در باغ تالار شیدایی، با مدیریت جناب آقای شیدایی انجام می شود. به طوری که تمامی مراحل توسط جناب شیدایی مورد بررسی قرار می گیرند تا هیچ کم و کاستی در مراسم شما وجود نداشته باشد. بنابراین، اگر دوست دارید مراسم آبرومندانه ای برگزار کنید، می توانید برای برگزاری مراسم بله برون از خدمات این باغ تالار استفاده نمایید.